2010. május 17., hétfő

Szóljon a Habibi

Mint azt a Kis Arab Szótárban is megemlítettem, a habibi (barátom, szerelmem) minden másfeledik helyi könnyűzenei számban elhangzik, ezért a műfajt "Habibi"-nak kereszteltük. :) Ezeket nyomatják mindenhol, buszon, boltban, utcán (múltkor láttam egy autót, aminek a tetejére két hatalmas hangfal volt gumipókozva egymásnak háttal, abból bömbölt). Na de hogy nektek is jó legyen, összegyűjtöttem néhányat (ez a példány a másik kedvenc szavamat, a "Yalla"-t (gyerünk) is tartalmazza - általános elköszönés: "YallaBye" :D ) :

Ha nem elég, klikk ide, ideideideideideideideide és ide.

3 megjegyzés:

  1. Látod az ember mindig akkor találkozik legjobb dolgokkal (gumipókozott hangfal) amikor nincsen nála fényképezőgép. Én is így láttam Hódmezővásárhelyen SL Merci után kötve két kocát egy lerohadt utánfutón! Akkor a fejemet vertem a falba hogy nincsen nálam a gép, azóta még a WC-re is magammal viszem!

    Ez meg hasonló színvonal japánból, de sunák jobbak!:
    http://www.youtube.com/watch?v=K9ALaS8lHGM

    VálaszTörlés
  2. Hú de régen volt már poszt! Cenzúra? Kedvtelenség? Elraboltak a habibik?

    VálaszTörlés
  3. Leginkább lustaság és feledékenység. Akarok posztolni a kedvenc kávézómról, éttermemről, de ezekhez fényképező kell, ami általában nincs nálam. Ezenkívül a Fattouche-ról és Tabbule-ről is, de még mindig keverem a kettőt. :)

    VálaszTörlés