2010. április 15., csütörtök

Frissítés, kérdőívek, halpiac

Mint észrevehettétek, egy picit átrendeztem a blogot.
A legfontosabb: a "Kis Arab szótár" nem bejegyzésként üzemel, új aloldalt nyitottam neki (jobboldalt a legfölső dobozban találjátok). Ezzel együtt módosítottam néhány színt és betűtípust is a jobb olvashatóság érdekében.
Két kérdést szavazásra bocsátottam (szintén jobbra), a halpiaccal még tartozom a világnak. Már kétszer is elindultam megkeresni, másodszor a fél tengerpartot bejártam, de úgy tűnik, rossz irányba indultam. :)
A szkeptikusok figyelmébe: egy rendőr azt mondta, a Quarantine-negyedben megtalálom (bár a gugli térképén nem találtam ilyet - persze elég hamar feladtam a net lassúsága miatt, de irányjelzőtáblán már láttam.), illetve van egy másik fülesem is. 11 nap múlva kiderül. :)
Ezenkívül lassan a "halal-titokra" is fény derül, előtte még egy képet szeretnék kiposztolni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése