2010. március 3., szerda

Repülés

Megérkeztem, nagy nehezen sikerült telepítenem a netet is (csak 3 óra volt), na de menjünk szép sorjában.

Budapesten nem tudták kiadni a Bukarest-Bejrút beszállókártyát, mondták, majd átszálláskor szóljak. Oké.
Kivittek a géphez, ami kétrotoros volt, nagyon örültem neki, emlékeztem a Róma-Nápoly útra, dobált minket a szél rendesen. Most viszont meglepően simán ment a gép, csak persze lassan, a Budapest-Bukarest út majdnem 2 órán át tartott.
Romániában a transzfernél szintén nem tudták kiadni a beszállókártyát, pedig én szóltam. :) Csak akkor kaptam meg, amikor már ott állt a busz várva az utasokat. Kiabálták, hogy "foldézi". :)
A következő gép azért megkönnyebbülésemre sugárhajtású volt, ráadásul egyedül ültem egy hármas sorban, egészen jól és eseménytelenül utaztam.

Bejrút felülről csodálatos, olyan, mint egy karácsonyfa, egyszóval szépen kivilágították. És itt a helye a bocsánatkérésnek, hogy nem illesztem be az amúgy elmaradhatatlan repülős fotót, de kint sötét volt, bent meg világos, én meg nem vagyok profi fotós, plusz elég fáradt is voltam már gondolkodni. Majd pótolom bejrúti fotókkal. A vámosok és határőrök szintúgy, szó nélkül továbbengedtek, persze később kiderült, hogy nem kellett volna, mert csak egy hónapos vízumot kaptam a háromhónapos helyett, pedig lobogtattam a papírt. Mindegy, a reptéren már ismerősök vártak, és félórás várakozás után el is intéződött a dolog. A repülésről ennyit.

2 megjegyzés:

  1. ...én meg az első hozzászóló

    Aztán reméjjük sürün kapunk update-et. 2 koncert mellett :P

    VálaszTörlés
  2. Bejrút szuper hely! csak két napot kaptam belőle a nyáron, de tuti, hogy vissza fogok még menni... kötelező, kihagyhatatlan!

    VálaszTörlés